پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سید محمدتقی آل هاشم

 مرید حضرت آیت الله سید محمد تقی آل هاشم:

آیت الله'سيد محمدتقي آل هاشم' امام جمعه موقت تبريز در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه تبريز اظهار داشت: حفظ محيط زيست، مراقبت از طبيعت و اموال مردم و رعايت موازين شرعي و بهداشت عمومي در روز طبيعت نيز بايد مورد توجه قرار گيرد. وي همچنين اظهار اميدواري كرد؛ با نامگذاري امسال با عنوان جهاد اقتصادي و تلاش مسوولان نظام شاهد رشد و رونق اقتصادي در كشور باشيم. وي با اشاره 12 فروردين، روز جمهوري اسلامي، يادآور شد: مردم مسلمان ايران در اين روز به صورت كاملا آگاهانه به پاي صندوق هاي راي رفتند و جمهوري اسلامي را به عنوان حكومت الله براي اين سرزمين انتخاب كردند.

آيت الله آل هاشم اظهارداشت:ملت هاي منطقه امروز با الهام گرفتن از پيام امام خميني(ره) و ملت مجاهد ايران ضد حكام ظالم خود بپاخاسته اند.

وي تاكيد كرد: دشمنان اسلام سعي داشتند سوريه را كه در خط مقدم مبارزه با استكبار و صهيونيزم قرار دارد به ناامني بكشند كه با هوشياري ملت مسلمان اين كشور و حضور به موقع آنها در صحنه نقشه هاي شياطين بزرگ خنثي شد.

خطيب جمعه تبريز همچنين با اشاره به اهميت كتابخواني و ترويج آن به ويژه در ميان كودكان اظهار داشت: والدين بايد با توجه به اهميت كتابخواني در رشد فكري آينده سازان اين كشور كودكان خود را بيشتر با كتاب مانوس كنند.

امام جمعه موقت تبريز همچنين به اهميت حفظ بهداشت و سلامتي انسان در دين اسلام اشاره كرد و از مسوولان حوزه سلامت كشور خواست در جهت افزايش سطح سلامت مردم بيشتر تلاش كنند.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

ارسال در تاريخ 12 / 1 / 1390برچسب:مرید,آیت الله آل هاشم,امام جمعه موقت تبریز, توسط میثم